neděle 1. dubna 2018

Šicí pokračování.
Opětovná návštěva obchůdku s látkami, tentokrát jsem tam šla jen pro ty dva vrchní náplety :)


Čepičky pro nejmladší vnučky.
Kaťata pro Aný z úpletu a teplákoviny. 
Beránek Anetku opravdu nepokaká.



....................................
 
1.8.2012 jsem si koupila overlock a spokojenost je doteď naprostá.  
 Nej šicí stroje ze své zkušenosti moc ráda doporučuji. Jejich profesionální přístup je na jedničku s hvězdičkou. Poradí se vším i po telefonu, zda-li to co jsem si vybrala, se mi k mým šicím strojům hodí. A dokonce jsem si v historii objednávek našla, že mám od nich i overlockovou patku na mou Janomku 423S. Fakt ji mám, úplně jsem na ni zapomněla a to je co říct. To jsou mi věci :)
Poslední můj šicí miláček je Brother BQ 25, opět s celokovovou vnitřní konstrukcí.
....................
Kdybych měla doporučit nějaký šici stroj pro úplné začátečníky, ale i pro starší děti, tak bych doporučila Brother. Při sešlápnutí pedálu jede pomaleji, což je dobře při šití do "obloučku".
V týdnu jsem na něm šila potahy na sáňky ze silnější kočárkoviny.  
Dvě vrstvy kočárkoviny plus tkalouny prošil bez ztráty kytičky.


Zato Janomka je oproti Brotheru fakt rychlá. Sešlápnete pedál a jste v Hradci :)
..................
Přeji pěknou velikonoční neděli.
Eliška
 

Žádné komentáře:

Okomentovat