úterý 16. ledna 2018

Pokračování
velmi plodného uplynulého víkendu. Jak jsem psala v předešlém příspěvku, tak si Laura udělala velkou radost v HaM. A než jsme dojely domů, tak jsme se ještě stavily v Marks&Spencer. Od muže jsem dostala k Ježíšku 500 kč poukázku na nákup právě do tohoto obchodu. Ještě se omlouval, že jenom 500, mně to pro radost bohatě stačí. A taky stačilo, měly ohromné SLEVY, a tak jsem odcházela s plnou taškou radosti. Uvnitř svetr, pončo, vánoční dekorace a rodinný závěsný kalendář. 
Původní cena všech věcí by mě stála závratných 2886 korun českých, a po slevě bylo vše za 497 korun. A s taškou za 4 kč jsem "zaplatila" 501 kč. Tudíž já sama doplatila závratnou 1 korunu!



Nákupům zdar!
 

2 komentáře:

  1. O to víc ty nákupy těší, viď, Eli! Hezky jsi pořídila! Krásný nový rok vám všem! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, bodejť, miluju takovéto nákupy :-)
      I vám všem doma krásný rok. El.

      Vymazat